مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 15:452023-12-11فرهنگي

«آخرین قرار» به یاد علی انصاریان رونمایی شد


مراسم رونمایی و اکران افتتاحیه فیلم مستند «آخرین قرار» به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید چاری یکشنبه 19 آذر با حضور سازندگان، سینماگران و ورزشکاران و جمعی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، درمراسم رونمایی و اکران افتتاحیه فیلم مستند آخرین قرار سعید چاری با تشکر از شرایطی که برای نمایش این فیلم فراهم شده است گفت: من مستندهای زیادی ساخته ام اما این اولین مستندی بود که برای یکی از دوستان خودم ساختم و بیشتر یک کار دلی بود تا یاد علی انصاریان را زنده نگه داریم و مطمئنم که علی انصاریان ما را امروز می بیند.

سردار محمد رویانیان مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس نیز با تشکر از سازندگان مستند آخرین قرار بیان کرد: علی انصاریان  ورزشکار و هنرمندی مردمی بود که در دل جامعه با مردم بود و یک انسان ویژه بود و افرادی مانند علی انصاریان ویژگی ها داشت که قطعا من و بسیاری دیگر از افراد نداریم و به نوعی آنها جز مفاخر و الگوهای جامعه هستند.

  وی ادامه داد: در دنیا ما را به نام ورزشکاران و هنرمندانمان می شناسند و ساخت مستندهایی مانند آخرین قرار باعث می شود که به یاد و شناخت چنین  افرادی عمق بیشتری داده شود و کار بسیار ارزشمندی است زیرا آن هنرمند و ورزشکار کارهای خودش را کرده و نوشته است و با ساخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آخرین قرار» به یاد علی انصاریان رونمایی شد

«آخرین قرار» به یاد علی انصاریان رونمایی شد