مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 11:352023-12-05اقتصادي

شناسایی 11 هزار تغییر کاربری اراضی کشاورزی در اصفهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمدتقی فرهادی مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: مساحت هر یک از مورد اراضی تغییر یافته متفاوت است، - مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: در یک سال اخیر 11 هزار تغییر کاربری اراضی کشاورزی در استان اصفهان شناسایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمدتقی فرهادی مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: مساحت هر یک از مورد اراضی تغییر یافته متفاوت است، اما بیشتر آن به ساخت و احداث دیوار مربوط می شود؛ اما بطور متوسط هر یک از این موارد تغییر کاربری شده هزار تا هزار و 500 متر مربع است.

محمدتقی فرهادی ادامه داد: بسیاری از کاربری ها در مقیاس کوچک انجام می شود برای مثال ساخت یک اتاق 20 تا 50 متری در یک محدوده زمین کشاورزی و دیوار دور آن محدوده قابل توجهی از تغییر کاربری ها را به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: اراضی کشاورزی با استفاده از سامانه پایش و با استفاده از رصد ماهواره ای در این استان از جمله اولویت های ما به شمار می رود.

وی عنوان کرد: در 6 ماه نخست امسال بالغ بر 2 هزار و 200 مورد اجرای تبصره 2 قانون حفظ اراضی در استان انجام و به جلوگیری از تغییر کاربری منجر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 11 هزار تغییر کاربری اراضی کشاورزی در اصفهان

شناسایی 11 هزار تغییر کاربری اراضی کشاورزی در اصفهان