مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 08:052023-11-27پزشكي

پوشش بیمه ای خدمات روان درمانی


مدیرکل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران، به تشریح جزییات ارائه خدمات بیمه سلامت به جامعه هدف پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمداسماعیل کاملی، در گفت وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به خدمات روانشناسی و مشاوره و همچنین خدمات روان درمانی تحت پوشش بیمه سلامت، گفت: سازمان بیمه سلامت در راستای حفاظت مالی بیشتر از بیمه شدگان و توسعه خدمات سلامت محور، با هدف ارتقا سلامتی مردم و افزایش سطح دسترسی آنان به خدمات سلامت، برنامه های متعددی را در سال گذشته و سال جاری تعیین نموده و در اولویت انجام قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین نیازها در حوزه سلامت خدمات روان درمانی و روانشناسی و مشاوره است، افزود: با تصویب شورای عالی بیمه استاندارد خرید راهبردی خدمات روانشناسی و مشاوره شامل ویزیت، خدمات روان درمانی فردی و گروهی به سازمان های بیمه گر پایه ابلاغ گردید.

کاملی تاکید کرد: سازمان بیمه سلامت در راستای بهره مندی بیمه شدگان، این خدمات را در سامانه های خود بارگذاری کرد و بدین ترتیب تمامی افراد نیازمند این خدمات با رعایت ضوابط می توانند از حمایت های بیمه ای در این حوزه استفاده کنند.

وی در خصوص ارائه خدمات در مراکز دولتی و خصوصی، گفت: ویزیت و خدمات روان درمانی از گذشته توسط روانپزشکان ارائه شده و تحت پوشش بیمه بوده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش بیمه ای خدمات روان درمانی

پوشش بیمه ای خدمات روان درمانی