مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 12:252023-12-06اقتصادي

برندسازی پته سیرجان برای حضور در بازارهای جهانی انجام شود


معاون صنایع دستی وزیر میراث فرهنگی گفت: باید به بازارهای جهانی و محصولات جدید فکر کنیم و هدف فقط تولید نباشد و برندسازی پته برای حضور در بازارهای جهانی انجام شود.

- برندسازی "پته سیرجان" برای حضور در بازارهای جهانی انجام شود ایسنا/کرمان معاون صنایع دستی وزیر میراث فرهنگی گفت: باید به بازارهای جهانی و محصولات جدید فکر کنیم و هدف فقط تولید نباشد و برندسازی پته برای حضور در بازارهای جهانی انجام شود.

مریم جلالی پیش از ظهر امروز 15 آذرماه در آیین اختتامیه رویداد ملی کارآفرینی پته سیرجان اظهار کرد: رنگ دادن به زندگی در پته حرف اصلی را می زند.

وی با یادآوری مراحل قدرت جهان (جهان گشایی، جهان داری، جهان بانی و اطلاعات) بیان کرد: قدرت امروز در جهان آرایی است و آرایش جهان به دست فرهنگ است و آرایش جهان به دست زنان است که به زندگی رنگ می دهند.

معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: در خانواده، مادران مدیران تولید اخلاق، تربیت و ثروت هستند.

در راستای جهان آرایی باید با یکدیگر همدل و متحد باشیم.

وی با بیان این مطلب که اشتغال و تولید فقط برداشت از منابع نیست بلکه بهره وری و کار مفید است، تصریح کرد: بخش خصوصی راهگشای اقتصاد ایران و جهان است و منافع فردی و بخشی باید در خدمت منافع ملی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندسازی پته سیرجان برای حضور در بازارهای جهانی انجام شود

برندسازی پته سیرجان برای حضور در بازارهای جهانی انجام شود