مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 22:002023-12-18اجتماعي

هجمه سیاسی ممنوع؛ آموزش و پرورش محل تربیت است


همزمان با برنامه توسعه و کیفی سازی دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیری شهیدرجایی، برخی موضوع جذب آموزش و پرورش را به ابزاری برای بهره برداری شخصی و سیاسی تبدیل کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، منابع انسانی مهم ترین عامل موفقیت هر مجموعه به ویژه در حوزه تعلیم و تربیت هر کشوری است.

نحوه انتخاب و جذب ، آموزش و ارتقاء ، انگیزه سازی و به کارگیری مناسب بسیار مهم و قابل توجه است.

آموزش و پرورش سال ها به دلایل مختلف از جمله افزایش آمار دانش آموزان و کلاس های درس و عدم نظام مدیریت سرمایه انسانی مناسب با نیاز آینده، با مشکل جدی در تامین معلم روبه رو بوده که آثار مخرب آن در سال های اخیر بیش از پیش آشکار شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت:  بی توجهی به این عوامل مهم و متوجه دانستن همه مشکلات و چالش ها به مسؤ ولان سال های اخیر آموزش پرورش عمداً یا سهواً خطای آشکاری است که ذهن ها را از روش های منطقی و اجرای برنامه های میان مدت و بلند مدت منحرف می سازد، چراکه کمبود 200 هزار معلم در بازه یکی دوساله بروز نمی کند، بلکه این کم کاری در نتیجه رویکرد ضعیف دولت قبل در جذب معلم بوده است.

 اصغر باقرزاده افزود: در پاسخ به هجمه ها و شبهاتی که درباره جذب نیروی انسانی آموزش و پرورش مطرح شده این سوال مطرح می شود که آیا در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجمه سیاسی ممنوع؛ آموزش و پرورش محل تربیت است

هجمه سیاسی ممنوع؛ آموزش و پرورش محل تربیت است