مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 15:302023-12-04اقتصادي

کمبود مرغ نداریم هیچ که مازاد هم داریم


مدیر بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه کمبود مرغ نداریم گفت: روز گذشته 180 تن کشتار مرغ داشتیم در حالی که مصرف استان بین 120 تا 140 تن است.

- مسعود سعیدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه هفته گذشته دو روز شاهد کمبود مرغ در بازار همدان بودیم اما از پنج شنبه توزیع در سطح شهر به خوبی انجام شده است اظهار کرد: پنج شنبه هفته گذشته کشتار مرغ در استان 178 تن بوده که نزدیک به 40 تن وارد همدان شده است.

وی با بیان اینکه شنبه هفته جاری نیز 169 تن مرغ در استان کشتار شد که 45 تن آن وارد همدان شده است گفت: امروز نیز تقریبا 180 تن کشتار داشتیم که سهم همدان بیش از 50 تن بود.

مدیر بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه در سایر شهرستان ها نیز مرغ به خوبی توزیع شده و به اندازه کافی در بازار موجود است گفت: با توجه به اینکه قیمت مرغ زنده در کشور بالا رفته در قیمت مرغ گرم در بازار تأثیر گذاشته است.

وی ضمن بیان این مطلب که هیچ گونه نگرانی در خصوص تامین مرغ گرم در استان نداریم از مردم خواست به اندازه نیاز خرید داشته باشند تا شاهد بروز مشکل نباشیم.

سعیدی خاطرنشان کرد: همدان جزو استان های دارای رتبه در جوجه ریزی است اما وقتی استان های همجوار دچار بحران می شوند، بازار همدان هم در مقاطعی تحت تأثیر قرار می گیرد که البته ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود مرغ نداریم هیچ که مازاد هم داریم

کمبود مرغ نداریم هیچ که مازاد هم داریم