مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 06:002023-12-21سياسي

قرآن نسخه نجاتبخش الهی و نور روشنگری است


بشر امروز نیازمند ارائه یک نسخه نجاتبخش است و قرآن نسخه نجاتبخش الهی و نور روشنگری است که خدا برای بشر فرستاده و زندگی فردی و اجتماعی انسان در پرتو آن از تاریکی ها و گرفتاری ها نجات پیدا می کند.

- ایسنا/اصفهان رییس جامعه المصطفی العالمیه گفت: بشر امروز نیازمند ارائه یک نسخه نجاتبخش است و قرآن نسخه نجاتبخش الهی و نور روشنگری است که خدا برای بشر فرستاده و زندگی فردی و اجتماعی انسان در پرتو آن از تاریکی ها و گرفتاری ها نجات پیدا می کند.

علی عباسی، در پیام ویدئویی خود به سومین کنگره بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله خامنه ای که عصر روز گذشته (چهارشنبه 29 اذر) در مجتمع شیخ بهایی نجف آباد برگزار شد، با بیان اینکه مقام معظم رهبری و مفسران اخیر کوشیده اند که نشان دهند از جهان بینی الهی می توان به نظام اجتماعی رسید، اظهار کرد: آنچه مسئله مهم بشر امروز است، تمدن الهی است که باید به بشر ارائه شود.

رییس جامعه المصطفی العالمیه ادامه داد: امروز ما شاهد تقابل و رویارویی تمدن مادی و تمدن الهی هستیم، تمدن مادی چند صد سال است که بر عالم سلطه دارد، اصالت را به ماده می دهد و حقایق الهی و غیبی را یا انکار می کند و یا ندیده می انگارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآن نسخه نجاتبخش الهی و نور روشنگری است

قرآن نسخه نجاتبخش الهی و نور روشنگری است