مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 23:302023-12-07اقتصادي

افتتاح 25 هزار میلیارد تومان پروژه در سفر رییس جمهور به گلستان


در سفر رییس جمهور 25 همت پروژه عمرانی و طرح اقتصادی در گلستان افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، علی محمد زنگانه عصر امروز در نشست صمیمی تشکل های دانشجویی استان به مناسبت روز دانشجو اظهارکرد: در سفر رییس جمهور 25 همت پروژه عمرانی و طرح اقتصادی در استان افتتاح می شود.

استاندار گلستان افزود: در این سفر عملیات اجرایی چندین پروژه عمرانی با اعتبار 21 همت و عملیات اجرایی چند پروژه اقتصادی با اعتبار 73 همت آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: سیکل ترکیبی نیروگاه برق علی آباد با 20 همت در سفر رییس جمهور آغاز خواهد شد تا زمینه تولید 500 مگاوات برق مورد نیاز استان و برق مورد نیاز شهرک هزار هکتاری اترک و منطقه آزاد اینچه برون را فراهم آورد.

زنگانه در بخشی از سخنان خود خطاب به دانشجویان گفت: در راستای جهاد تبیین ضروری است شما دانشجویان بدانید که براساس اطلاعات مرکز آمار ایران رشد اقتصادی استان در انتهای دولت قبل منفی 5.

8 بوده و امروز پس از دو سال تلاش دولت سیزدهم به مثبت سه رسیده است.

استاندار گلستان افزود: در ابتدای ورود به استان تولید ناخالص گلستان 56 همت بود و با خود عهد بستیم که بر اساس چشم انداز ترسیم شده برای توسعه استان این رقم را به 112 همت برسانیم که برای این اقدام نیازمند 224 همت سرمایه گذاری هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 25 هزار میلیارد تومان پروژه در سفر رییس جمهور به گلستان

افتتاح 25 هزار میلیارد تومان پروژه در سفر رییس جمهور به گلستان