مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 12:262023-12-12سياسي

سردار فدوی: آمریکا و شرکایش یک روز هم نبوده که علیه انقلاب شرارت نکنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سردار علی فدوی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان که با حضور جمعی از فرماندهان نظامی و مسوولان کشوری و استانی در خرم آباد برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: چون ولی فقیه خدا(امام خمینی) سپاه را بنیان نهاده برکت به کار پاسداران و بسیجیان داده است چراکه خداوند به کلام و اقدام ولی اش اثر وضعی می گذارد.

وی پاسداری را به فرموده امام راحل یک تکلیف برشمرد و افزود: از روز بیست و چهارم بهمن 57 توسط آمریکا و شرکای خبیثش به انقلاب اسلامی حمله شد و یک روز هم نبوده که در این چهل و پنج سال از شرارت و دشمنی علیه انقلاب اسلامی کوتاهی کنند و اگر که کاری نکرده اند در واقع نتوانسته اند، نه اینکه نمی خواسته اند.

و خدا را شاکریم که در سپاه همواره از انجام تکالیفمان غفلت نکرده ایم.

سردار فدوی با بیان اینکه از ابتدای عمر امام خمینی(ره) تا زمان رحلت ایشان و از ابتدای عمر و امامت رهبری تا کنون نمی توانید یک کلمه کمتر و یا بیشتر از اسلام پیدا کنید، افزود: انقلاب یعنی اسلام و پاسداری از انقلاب یعنی پاسداری از اسلام.

جانشین فرمانده سپاه اسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تاکید امامین انقلاب بر این اصل که پاسداری از خود بر پاسداری از انقلاب اسلامی مقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار فدوی: آمریکا و شرکایش یک روز هم نبوده که علیه انقلاب شرارت نکنند

سردار فدوی: آمریکا و شرکایش یک روز هم نبوده که علیه انقلاب شرارت نکنند