مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 23:002023-12-02اقتصادي

تخلف های ادامه دار دامداری های اقلید


فعالیت واحد های دامداری در کنار هویج شویی، از نظر بهداشتی تخلف محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اقلید،هفته گذشته با انتشار خبری مبنی بر تخلف و تغییر کاربری واحد های دامداری،توجه مردم را به خود جلب کرد.

براساس این خبر، در شهرستان اقلید 4 واحد هویج شویی وجود دارد که فعالیت 2 واحد به صورت غیرقانونی بوده و دامداری را به هویج شویی تبدیل کرده اند.

در همین خصوص طی مدتی برق یکی از این واحد ها قطع شده که پس از بررسی و صورتجلسه، با توجه به وجود چندین دام در این واحد و تلف شدن آنها، برق این واحد مجددا وصل شده است.

همین مسئله باعث شد از ریاست مرکز بهداشت اقلید سوال بشود که آیا فعالیت دامداری ها با وجود شستن هویج در آن بهداشتی بوده و از نظر بهداشتی هیچگونه تخلفی ضورت نمی گیرد؟ پس از پیگیری ها، نوربخش، ریاست مرکز بهداشت اقلید در گفت و گو با خبرنگار فارس گفت: از مجموع 4 واحد هویج شویی، از 3  واحد آن بازدید به عمل آمده است.

وی در ادامه عنوان کرد: یکی از واحد ها در جوار دامداری اقدام شستن هویج کرده است که علاوه بر غیرقانونی بودن این امر، با وجود خاک حاصل از شست و شوی هویج، آلودگی هایی در محیط ایجاد می شود و از نظر بهداشتی فعالیت دامداری در چنین شرایط غیرقانونی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف های ادامه دار دامداری های اقلید

تخلف های ادامه دار دامداری های اقلید