مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 12:252023-11-27سياسي

موافقت مجمع تشخیص با اختصاص قیر نیم بها به پروژه های عمرانی


مجمع تشخیص مصلحت نظام با بررسی مصوبه مجلس برای اصلاح قانون بودجه 1402، اختصاص قیر نیم بها به پروژه های عمرانی را تأیید کرد.

- مجمع تشخیص مصلحت نظام با بررسی مصوبه مجلس برای اصلاح قانون بودجه 1402، اختصاص قیر نیم بها به پروژه های عمرانی را تأیید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام محمد باقر ذوالقدر، دبیر مجمع با اعلام دستور جلسه در زمینه بررسی مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح اصلاح بند ک تبصره (1) قانون بودجه 1402 کل کشور خواستار ارائه نظر اعضا در این زمینه شد.

حجت الاسلام مجید انصاری در تذکر آیین نامه ای اظهار کرد: طبق آیین نامه مجمع تشخیص مصلحت نظام و نیز نظر تفسیری شورای نگهبان، مصوبات مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره قوانین دائم تا 10 سال و در خصوص قوانین زمان دار تا پایان زمان قانون قابل تغییر نیست.

و از آنجا که این مصوبه به اصلاح بندی از قانون بودجه می پردازد که 8 ماه پیش مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص آن تصمیم گرفته است، نه مجلس و نه مجمع نمی توانند در این باره مصوبه ای داشته باشند.

آیت الله آملی لاریجانی در واکنش به این تذکر گفت: اگر مصوبه مجلس عینا همان مصوبه قبلی باشد که مجمع آن را تصویب کرده، تذکر وارد است و مجمع نمی تواند در خصوص آن تصمیمی بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت مجمع تشخیص با اختصاص قیر نیم بها به پروژه های عمرانی

موافقت مجمع تشخیص با اختصاص قیر نیم بها به پروژه های عمرانی