مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 21:502023-11-25سياسي

مانور مقابله با بحران افت فشار و قطعی گاز در اسفراین برگزار شد


مانور افت فشار گاز در اثر سرما در روستای فیروزآباد بخش مرکزی اسفراین با همکاری تیم های عملیاتی شرکت گاز، بسیج، جمعیت هلال احمر و شرکت نفت در راستای آمادگی مقابله با بحران های احتمالی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین، مسلم نوری، فرماندار اسفراین عصر امروز در حاشیه برگزاری مانور مقابله با بحران افت فشار و قطعی گاز در این شهرستان اظهارکرد: برگزاری این مانور تمرینی برای نمایش و ارزیابی آمادگی و توان مجموعه مدیریت شهرستان در عبور از شرایط ویژه ناشی از قطع احتمالی گاز شهری است.

وی گفت: هدف از اجرای این مانور ایجاد هماهنگی و سنجش میزان آمادگی دستگاه ها در مقابله با حوادث است .

فرماندار اسفراین در بخش دیگری از سخنان خود افزود: استفاده از ظرفیت های مردمی در هنگام وقوع بحران باعث مدیریت و کنترل بهتر شرایط خواهد شد .

سناریوی مانور در روستای فیروزآباد بخش مرکزی اسفراین با دستور مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی با قطع جریان گاز به علت افت فشار آغاز شد و هر کدام از دستگاه های امدادی و اجرایی به تناسب سناریوی هماهنگ شده اقدامات لازم به منظور آمادگی در بحران قطع گاز را انجام دادند.

همچنین اطلاع رسانی به اهالی منطقه توسط دهیار روستا، تهیه سوخت دوم و جایگزین، آماده کردن یک مکان عمومی با وسایل گرمایشی، تامین و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور مقابله با بحران افت فشار و قطعی گاز در اسفراین برگزار شد

مانور مقابله با بحران افت فشار و قطعی گاز در اسفراین برگزار شد