مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 11:452023-12-10اقتصادي

تکمیل تونل اسپژ 400 میلیارد تومان اعتبار می خواهد


سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان با اشاره به پیشرفت 25 درصدی پروژه تونل اسپژ، گفت: برآورد بروز انجام تونل اسپژ با فهرست بهای راه و باند سال 1402 حدود 650 میلیارد تومان است، - داریوش اسدزاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص آخرین وضعیت پروژه تونل اسپژ، با اشاره به اینکه عملیات اجرایی تونل تیرماه 94 از محل اعتبارات استانی شروع شد، اظهار کرد: اما با توجه به کمبود شدید اعتبار و در نهایت با وجود پیشروی 465 متر از حفاری تونل، پس از گذشت یک سال از شروع عملیات اجرایی پروژه دی ماه 95 تعطیل شد.

  وی گفت: پس از پیگیری های فراوان اداره کل راه و شهرسازی و نماینده شهرستان سلسله و در نهایت با کش و قوس فراوان بعد از 5 سال تعطیلی اردیبهشت ماه 1401 پروژه دارای ردیف اعتبار ملی و به چهار خطه های منتهی به مرکز استان ملحق شد.

به گفته سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان در سفر رییس جمهور و مصوب شدن 200 میلیارد تومان اعتبار و تخصیص آن برای ادامه عملیات، پس از توافق مجدد با پیمانکار قبلی جهاد نصر لرستان عملیات اجرایی از سر گرفته شد.

  اسد زاده با بیان اینکه تعطیلی چند ساله پروژه و وجود آب های زیر زمینی در محل حفاری باعث شده که که تونل تا سقف  پر از آب شود، گفت: ابتدا ضمن تخلیه آب تونل توسط پیمانکار، مجددا مشاور پروژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل تونل اسپژ 400 میلیارد تومان اعتبار می خواهد

تکمیل تونل اسپژ 400 میلیارد تومان اعتبار می خواهد