مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 12:502023-12-14حوادث

8 مجروح در تصادف زنجیره ای محور قزوین-رشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسن اسماعیلی با اشاره به تصادف زنجیره ای 9 خودرو در آزادراه قزوین_رشت، اظهار داشت: در تماس با مرکز اورژانس پیش بیمارستانی قزوین مبنی بر وقوع یک فقره تصادف زنجیره ای در آزادراه قزوین - رشت تیم های عملیاتی مرکز بلافاصله .

- رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث قزوین از برخورد 9 دستگاه خودرو در آزادراه قزوین - رشت و برجا گذاشتن هشت مجروج در این حادثه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسن اسماعیلی با اشاره به تصادف زنجیره ای 9 خودرو در آزادراه قزوین_رشت، اظهار داشت: در تماس با مرکز اورژانس پیش بیمارستانی قزوین مبنی بر وقوع یک فقره تصادف زنجیره ای در آزادراه قزوین - رشت تیم های عملیاتی مرکز بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: حادثه که در لاین شمالی آزادراه و بعد از انبار نمک منطقه کوهین به وقوع پیوسته بود، آمبولانس پایگاه های طرازان، قلات، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه یک دستگاه آمبولانس جمعیت هلال احمر جهت اعزام مجروحان حادثه در محل حاضر شدند.

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث قزوین با اشاره به اینکه همکاران ما بعد از بررسی و معاینه مجروحان این حادثه در نهایت هشت مجروح را به مراکز درمانی قزوین اعزام کردند، تاکید کرد: با هماهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 مجروح در تصادف زنجیره ای محور قزوین-رشت

8 مجروح در تصادف زنجیره ای محور قزوین-رشت