مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 18:052023-12-20سياسي

هیچ انسان دیندار و شرافت مندی نباید در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی سکوت کند


هیچ انسان دیندار و شرافت مندی نباید در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی سکوت کند.

- ایسنا/مرکزی فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: هیچ انسان دیندار و شرافت مندی نباید در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی سکوت کند.

سرهنگ محمد مهجوری، عصر چهارشنبه 29 آذر ماه در تجمع مردم اراک در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در پیاده راه امیرکبیر این شهر اظهارکرد: این تجمعات حداقل کار ما برای مردم مظلوم فلسطین است و همان کاری است که در سراسر کشورهای جهان انجام می شود.

وی در رابطه با شبهاتی که درباره جنگ غزه مطرح می شود گفت: بعضی ها عنوان می کنند که چرا حماس جنگ را شروع کرده است؟ پاسخ این است که در واقع حماس جنگ را شروع نکرده و اسراییل است که در طول 70 سال مردم مظلوم فلسطین را به شهادت رسانده و هزاران فلسطینی را آواره کرده است.

مهجوری با بیان اینکه نتانیاهو ایران را تنها تهدید اسراییل می داند و هدفش نابودی ایران است تصریح کرد: گروه هایی مانند انصارالله و حزب الله، دمار از روزگار اسراییلی ها درآورده اند و به کمک مردم مظلوم غزه رفته اند.

وی در رابطه با این شبهه که غزه ای ها ناصبی و دشمن اهل بیت هستند افزود: داخل غزه شهرک ها و مساجدی وجود دارد که به اسم اهل بیت است یا اسم کودکان خود را اسم اهل بیت گذاشته اند و می بینید که آنها جلوی دوربین ها می آیند و اسم اهل بیت را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ انسان دیندار و شرافت مندی نباید در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی سکوت کند

هیچ انسان دیندار و شرافت مندی نباید در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی سکوت کند