مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 14:452023-12-16بين الملل

حزب الله: از ابتدای جنگ غزه، 509 بار مواضع صهیونیست ها را هدف قرار داده ایم


گروه رسانه ای الاعلام الحربی لبنان آماری از تعداد و جزییات حملات این گروه مقاومت علیه مواضع ارتش صهیونیستی، از ابتدای جنگ غزه منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نهاد رسانه ای الاعلام الحربی امروز (شنبه) در هفتادمین روز جنگ در غزه از 509 عملیات علیه مواضع ارتش اسراییل از ابتدای جنگ خبر داد.

به نوشته وبگاه شبکه المنار، در اطلاعیه این نهاد رسانه ای آمده است که 59 مقر و پایگاه نظامی ارتش اسراییل در طول این مدت هدف قرار گرفته شده است.

جزییات این حملات بدین شرح است: - 209 عملیات با موشک های هدایت شونده - 131 عملیات با گلوله های توپخانه -41 عملیات هدف گیری نظامیان با سلاح تک تیرانداز - 43 عملیات راکتی - 35 عملیات با موشک برکان .

- 20 عملیات شلیک پدافند هوایی - 14 عملیات تیراندازی - 9 عملیات تهاجمی پهپادی   بعدازظهر امروز نیز رسانه های اسراییلی، از اصابت یک پهپاد به منطقه مرگلیوت در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

لحظاتی بعد از انتشار این گزارش، مقاومت اسلامی لبنان رسما مسئولیت این حمله را برعهده گرفت و اعلام کرد با یک پهپاد انتحاری محل تجمع گروهی از نظامیان اسراییلی را در مجاورت پادگان رامیم هدف حمله قرار داده است.

حزب الله با اشاره به اینکه این عملیات امروز ساعت 11 به وقت محلی انجام شده، اضافه کرد این حمله تلفات قطعی به دنبال د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله: از ابتدای جنگ غزه، 509 بار مواضع صهیونیست ها را هدف قرار داده ایم

حزب الله: از ابتدای جنگ غزه، 509 بار مواضع صهیونیست ها را هدف قرار داده ایم