مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 19:102023-12-07سياسي

صنایع گرمسار به نیروی کار ماهر نیاز دارند


وجود صنایع متعدد در شهرستان گرمسار، نیاز به نیروی کار ماهر و متخصص را در این شهرستان افزایش داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرمسار، حجت الاسلام سیدعلیرضا آرامی، امام جمعه گرمسار عصر امروز در جلسه شورای اداری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را یکی از اصلی ترین دستگاه ها در ارائه خدمات شایسته و تخصصی به مردم عنوان کرد.

وی با بیان روایتی از امام حسن عسکری (ع) گفت: ایشان می فرمایند دو چیز هست که بالادست آن چیزی وجود ندارد؛ ایمان و نیکی و خدمت به دیگران و بر این اساس، خدمت به خلق خداوند از ارزش بالایی برخوردار است.

امام جمعه گرمسار بیان کرد: یکی از اصلی ترین سازمان هایی که در کشور، خدمات شایسته، خالصانه، عالمانه و تخصصی به مردم ارائه می دهد، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور است.

آرامی با تأکید بر اینکه در روایات ثواب صدقه 10 برابر و قرض الحسنه 18 برابر ذکر شده است، گفت: علت این موضوع، نقش قرض الحسنه در چرخاندن چرخ اقتصاد جامعه بوده و در همین راستا، آموزش های فنی و حرفه ای نیز از ارزش بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه وجود صنایع متعدد در شهرستان گرمسار، نیاز به نیروی کار ماهر و متخصص در این شهرستان را بسیار افزایش داده است، خواستار توسعه آموزش های مهارتی در این شهرستان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع گرمسار به نیروی کار ماهر نیاز دارند

صنایع گرمسار به نیروی کار ماهر نیاز دارند