مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 14:552023-11-25سياسي

جلسه هیات امنای مشترک فرهنگستان های جمهوری اسلامی ایران برگزار شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر در جلسه هیأت امنای مشترک فرهنگستان های جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت پیوند، نزدیکی، ارتباط و تعامل گسترده دولت و فرهنگستان ها تاکید کرد و افزود: - جلسه هیأت امنای مشترک فرهنگستان های جمهوری اسلامی ایران به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر در جلسه هیأت امنای مشترک فرهنگستان های جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت پیوند، نزدیکی، ارتباط و تعامل گسترده دولت و فرهنگستان ها تاکید کرد و افزود: فرهنگستان ها به عنوان کانون های تشخیص و حل مسئله، در سالیان گذشته از وزارتخانه ها و دستگاه های دولتی که دارای مسائل و مشکلاتی هستند دور افتاده اند.

در این راستا رؤسای سازمان های اداری و استخدامی و برنامه و بودجه، باید ضمن آسیب شناسی و ایجاد و طراحی یک برنامه جدید در تنظیم بودجه سالیانه کشور برای فرهنگستان ها، به اصلاح روابط دولت و این مراکز علمی کشور و نقش بزرگ آنان در تصمیم سازی ها نیز کمک نمایند.

معاون اول رییس جمهور در این جلسه که رؤسای فرهنگستان های جمهوری اسلامی ایران، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، رؤسای سازمان های اداری و استخدامی و برنامه و بودجه، معاون حقوقی رییس جمهوری و همچنین برخی از اعضای هیئت امنای فرهنگستان ها حضور داشتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه هیات امنای مشترک فرهنگستان های جمهوری اسلامی ایران برگزار شد

جلسه هیات امنای مشترک فرهنگستان های جمهوری اسلامی ایران برگزار شد