مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 02:152023-12-15بين الملل

الشجاعیه؛ کابوس نظامیان اسراییلی


«کابوسِ اسراییل»، نام دیگر محله «الشجاعیه» واقع در شرق غزه است که تاکنون، برای چندمین روز متوالی نظامیان ارتش تل آویو را متوقف کرده است.

-   گزارش شکست تیپ گولانی در الشجاعیه به قدری سخت و سنگین بود که اسراییلی ها از تحلیل اهداف کلی جنگ متوقف و بر شرق غزه متمرکز شدند.

روزنامه یدیعوت آحارانوت به نقل از منابع آگاهش در ارتش نوشت که نابودی نیروهای القسام در الشجاعیه، با بمباران های هوایی هم غیرممکن شد؛ نبرد و درگیری ها در این محله بسیار دشوار و مرگبار است .

واکنش رسانه های اسراییلی به تلفات سنگین تیپ گولانی در الشجاعیه تقریباً یکسان بود و چه رسانه های نزدیک به کابینه بنیامین نتانیاهو چه محافل رسانه ای مخالف او تنها یک چیز را یادآوری می کردند و آن هم شکست با تلفات بالا بود.

این رسانه ها فرقی بین مدیریت جنگی نتانیاهو و معارضانش قائل نشده و نوشتند که باز هم نیروهای تیپ گولانی در محله الشجاعیه کشته می شوند و این بار نیز بنی گانتز جنگ را مدیریت می کند؛ چیزی تغییر نکرده است! .

گویا این شکست یادآور بن بست نظامیان اسراییلی در نبرد سال 2014 طی درگیری با مقاومت فلسطین بود؛ آن سال هم ارتش تل آویو با تلفات بالا در باتلاق مقاومت الشجاعیه غرق شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الشجاعیه؛ کابوس نظامیان اسراییلی

الشجاعیه؛ کابوس نظامیان اسراییلی