مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 21:102023-12-18ورزشي

ویسی: تا پایان نیم فصل در صنعت نفت می مانم


سرمربی صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سوال که به چه دلیل بعد از استعفا دوباره به صنعت نفت بازگشته، گفت: بازیکنان و مسئولان باشگاه لطف داشتند و خواستند تا پایان نیم فصل بمانم و من هم قبول کردم.

- سرمربی صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سوال که به چه دلیل بعد از استعفا دوباره به صنعت نفت بازگشته، گفت: بازیکنان و مسئولان باشگاه لطف داشتند و خواستند تا پایان نیم فصل بمانم و من هم قبول کردم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله ویسی دوشنبه شب 27 آذر در نشست خبری پیش از بازی شمس آذر و صنعت نفت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شمس آذر برخلاف بسیاری از تیم هایی که از لیگ یک به لیگ برتر صعود می کنند تیمی است که خیلی زود شخصیت خودش را پیدا کرده و با انرژی و پرتلاش بازی می کند و ما کاملاً بر ویژگی های شمس آذر واقفیم و می دانیم که باید انرژی بیش تری در این بازی بگذاریم.

او با بیان این که به مردم قزوین به خاطر تیم خوب شمس آذر تبریک می گویم، خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم در این بازی امتیاز خوبی کسب کنیم و جایگاه مناسبی در جدول رده بندی به دست بیاوریم؛ مردم آبادان را خوشحال کنیم و برای شروع نیم فصل دوم استرسی نداشته باشیم.

این مربی فوتبال در پاسخ به این سوال که به چه دلیل بعد از استعفا دوباره به صنعت نفت بازگشته، بیان کرد: تا مربی نباشی نمی توانی فشاری که روی مربی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویسی: تا پایان نیم فصل در صنعت نفت می مانم

ویسی: تا پایان نیم فصل در صنعت نفت می مانم