مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 10:452023-12-14سياسي

آل هاشم: مردمی بودن دفاع مقدس مورد توجه قرار گیرد


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه مردمی بودن دفاع مقدس مورد توجه قرار گیرد، گفت: لازم است که پیام های دفاع مقدس را به مردم تبیین کنیم؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم صبح امروز در اجلاسیه نهایی کنگره ملی 10 هزار شهید آذربایجان شرقی اظهار کرد: سردار سلامی به شهر تاریخ، شهر شهدای محراب، شهر فاخران، سرزمین شهدای 29 بهمن تبریز، خانه عاشوراییان خوش آمدید.

  وی با عرض خوش آمد به سایر میهمانان کشوری و لشکری به استان آذربایجان شرقی گفت: از همه عزیزان که از شهرهای دیگر آمده اند خوش آمد می گویم زیرا امروز شهر تبریز حال و هوای دیگر دارد و یاد 10 هزار شهید استان گرامی داشته می شود.

  نماینده ولی فقیه در استان به دیدار ستاد کنگره 10 هزار شهید با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: لازم است که پیام های دفاع مقدس را به مردم تبیین کنیم؛ علاوه بر نقش مردمی در انقلاب اسلامی، نقش آنها در دفاع مقدس یکی از عوامل پیروزی بر دشمن بود.

  وی خاطرنشان کرد: ایثارگران، جانبازان، خانواده شهدا اسوه های زنده ایستادگی در حفظ آرمان های انقلاب و اسلام هستند که برای آن جان خود و سلامتی خود را از دست دادند.

  امام جمعه تبریز بیان داشت: نیروهای جان بر کف برای انقلاب و حفظ ارزش های اسلامی جنگیدند؛ دفاع مقدس نشان داد که اگر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آل هاشم: مردمی بودن دفاع مقدس مورد توجه قرار گیرد

آل هاشم: مردمی بودن دفاع مقدس مورد توجه قرار گیرد