مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 11:212023-11-28سياسي

110 زندانی در سمنان آزاد شدند


امید کهربایی، مدیرکل زندان های استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، از آزادی 110 زندانی در استان سمنان خبر داد و عنوان کرد: این آزادی ها به مناسبت هفته بسیج و سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و پس از پایش و بررسی های لازم و بازدید قضات از زندان های استان سمنان اتفاق افتاد.

کهربایی از بازدید 138 قاضی از زندان های استان سمنان خبر داد و گفت: شب گذشته، قضات دادسراها، محاکم قضایی، رؤسای دادگستری ها، دادستان ها و رییس کل دادگستری استان سمنان از زندان ها بازدید کردند و با زندانیان دیدار چهره به چهره داشتند.

وی با بیان اینکه قبل از این بازدیدها، پایش سراسری پرونده ها در زندان ها صورت گرفته است، تصریح کرد: پس از برسی قضات و دیدار با زندانیان، 110 زندانی به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

مدیرکل زندان های استان سمنان از اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان خبر داد و تصریح کرد: در هشت ماهه نخست امسال، بیش از 500 مورد ارفاق قانونی منجر به آزادی اعطا شده است.

کهربایی با اشاره به اعطای بیش از چهار هزار مورد مرخصی به زندانیان استان سمنان از ابتدای امسال تاکنون خاطرنشان کرد: مرخصی های اعطایی پس از برسی و بازدیدهای قضات از زندان ها صورت پذیرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

110 زندانی در سمنان آزاد شدند

110 زندانی در سمنان آزاد شدند