مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 07:052023-12-06سياسي

چگونه بستان آزاد شد؟ / پیام تاریخی امام در روز شکست ژنرال های صدام


آنان که رمز پیروزی را مجهز به جهاز شیطانی و «میگ» ها» و «میراژ» ها می دانند و ایمان به غیب و خداوند قادر را به حساب نمی آورند و دم از پیروزی قادسیه می زنند و رمز پیروزی مؤمنان صدر اسلام را باز نیافته اند و قدرت ایمان و شهادت طلبی را نمی فهمند، - عملیات طریق القدس یکی از پیروزهای عظیم سلحشوران ایران در دوران دفاع مقدس است؛ پیروزی که با حضور گسترده مردم در خطوط جنگ و مشارکت حداکثر مردم در این نبرد تاریخی رقم خورد و قلب امام خمینی (ره) را شاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ آذرماه سال 60 و سال دوم جنگ است، رزمندگان حال و هوای خوبی دارند تازه عملیات ثامن الائمه (ع) را در مقیاسی وسیع و گسترده انجام داده اند.

با روی کار آمدن شهید صیاد شیرازی به عنوان فرمانده نیروی زمینی ارتش، همبستگی نیرو های ارتش و سپاه بیشتر شده است، راهبرد انجام عملیات های آفندی و بازپس گیری مناطق اشغالی فکر فرماندهان را به خود اشغال نموده است و اجرای سلسله عملیات های کربلا ، آغازی برای عملیاتی کردن این راهبرد است.

با وجودی که در 5 مهر 1350 و در عملیات ثامن الائمه (ع) شرق رودخانه کارون پاکسازی شد، ولی هنوز منطقه غرب دزفول - شوش و در جبهه میانی غرب سوسنگرد - بستان و منطقه جنوب غربی اهواز - خرمشهر در اشغال دشمن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه بستان آزاد شد؟ / پیام تاریخی امام در روز شکست ژنرال های صدام

چگونه بستان آزاد شد؟ / پیام تاریخی امام در روز شکست ژنرال های صدام