مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 16:352023-12-09سياسي

احتمال برقراری عمره از اوایل دی ماه


نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ابراز امیدواری کرد که با تأمین نیازهای سفر عمره، تا اوایل دی اعزام ها به سرزمین وحی آغاز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، موضوع استطاعت زائر برای تشرف به حج تمتع، محور نشست هم افزایی حجت الاسلام و المسلمین سیدعبدالفتاح نواب سرپرست حجاج ایرانی و نمایندگان بیوت مراجع عظام تقلید بود که در قم برگزار شد.

پیش از پرداختن به موضوع نشست که قائم مقام مرکز پزشکی حج و زیارت نیز در آن شرکت داشت، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در باره جلسات حج و زیارت پیرامون برنامه ریزی برای آغاز سفر معنوی عمره مفرده و تشکیل شورای عالی حج با حضور رییس جمهور مطالبی بیان کرد.

وی در ادامه بر استفاده از همه فرصت ها جهت اعزام تعداد بیشتری از زائرن به سرزمین وحی تأکید کرد و گفت که با برنامه ریزی های انجام شده، پس از تأمین نیازهای سفر عمره، تا اوایل دی اعزام به عمره آغاز می شود.

حجت الاسلام والمسلمین نواب همچین با اشاره به افزایش هزینه اجاره هتل ها نسبت به سال گذشته و  شکل گیری شرکت های واسطه در این زمینه افزود: 80  درصد ظرفیت هتل ها برای حج آینده اجاره شده و مسئولان برای تکمیل این ظرفیت در تلاش هستند.

وی همچنین با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای حج گذاری برخی از کشورها، استفاده از تجربیات دیگران را کار پسندیده ‍ای دانست و از تلاش کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال برقراری عمره از اوایل دی ماه

احتمال برقراری عمره از اوایل دی ماه