مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 22:152023-12-12سياسي

ادیان الهی یک صدا در برابر الحاد و دین گریزی بایستند


رییس موسسه الدلیل وابسته به عتبه حسینی گفت: ادیان الهی یک دشمن مشترک دارند و یک صدا بر الحاد و دین گریزی تأکیددارند لذا نخبگان و صاحب نظران بر شناسایی این موضوعات توجه ویژه ای داشته باشند تا در مواجهه با آن ها دچار هجمه های فرهنگی و اعتقادی نشویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین صالح الوائلی رییس مؤسسه الدلیل وابسته به عتبه امام حسین(ع) در دیدار دانیال گریگاری ماتروساف کشیش کلیسای ارتدوکس روسیه و رییس شورای ارتباط این کلیسا گفت: ما در ایام اربعین و زیارت شاهد حضور شخصیت هایی از تمام ادیان و مذاهب هستیم و این کانون مهم ائمه معصومین در کشور عراق نقطه اتحاد و همبستگی بین ادیان و مذاهب است.

الوائلی با بیان اینکه آستان مقدس امام حسین(ع) با اجرا و تکمیل پروژه های خدماتی و رفاهی و بخصوص درمانی آن هم به شکل رایگان و کم هزینه توجه بسیاری نسبت به زائران و مجاوران دارد گفت: در اجرای پروژه های عمرانی در شهر کربلا یاری رسان حکومت عراق هستیم.

رییس موسسه الدلیل افزود: توجه آستان مقدس امام حسین(ع) به مباحث علمی و پژوهشی از اهمیت بالایی برخوردار است و مؤسسات و مراکز علمی متخصصی در این زمینه در حال فعالیت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادیان الهی یک صدا در برابر الحاد و دین گریزی بایستند

ادیان الهی یک صدا در برابر الحاد و دین گریزی بایستند