مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 20:202023-12-06اقتصادي

وعده جدید متنروی در تبریز


مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز از استقرار سیستم تهویه در برخی ایستگاه های خط یک و تکمیل موارد باقی مانده تا پایان بهمن ماه سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یعقوب وحیدکیا امشب در گفت و گو با خبرنگاران از استقرار سیستم تهویه در برخی  ایستگاه های خط یک و تکمیل موارد باقی مانده تا پایان بهمن ماه سال جاری و همچنین اتمام حفاری فاز اول خط 2 تا پایان آذر و اتمام حفاری تونل فاز دوم حد فاصل دانشسرا تا باغمیشه (جنب بازار ماهی) خبر داد.

وی ضمن اشاره به هزینه بالای تامین سیستم تهویه با برآورد حدود 800 میلیارد تومانی تهویه و نصب آن در سه ایستگاه 7 و 12 و 16 (دانشگاه، سه راه امین و میدان امام حسین(ع) ) تصریح کرد: تلاش داریم تا طبق قولی که به شهروندان عزیز داده ایم تا پایان بهمن ماه 1402 نواقص سیستم تهویه رفع و نسبت به نصب آن در ایستگاه های باقیمانده اقدام شود.

وحیدکیا عملیات اجرایی و عمرانی خط 2 را جزو پروژه های مهم بنیادی شهر تلقی کرد و گفت: در حال حاضر دو سوم بودجه عمرانی صرف سامان دادن به پروژه خط 2 می شود و همکاران مجموعه قطار شهری به صورت شبانه روزی تلاش دارند تا به قول شهردار تبریز برای افتتاح فاز اول خط 2 (حد فاصل قراملک تا دانشسرا) تا پایان سال 1404 جامعه عمل بپوشانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده جدید متنروی در تبریز

وعده جدید متنروی در تبریز