مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 16:002023-12-20سياسي

امید به آینده نقطه اشتراک ما خواهد بود


اولین اجلاس سراسری شایستگی های مدیران فردا با موضوع تجلیل از مدیران شایسته عرصه صنعت و تجارت با حضور محمد مهدی برادران، معاون وزیر صمت برگزار شد.

- ، اولین اجلاس سراسری شایستگی های مدیران فردا با رویکرد تجلیل از مدیران شایسته عرصه صنعت و تجارت توسط موسسه فرهنگی هنری عصر گفتمان و با حضور چندی از مدیران کشوری و اساتید دانشگاه ها و کارآفرینان برجسته در مرکز همایش های بین المللی کتابخانه ملی ایران برگزار شد.

محمد مهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت با اشاره به اینکه، نقطه اشتراک ما امید به آینده است، گفت: ما در اینجا جمع شدیم چون خودمان را مسئول در قبال مردم می دانیم.

وی اظهار داشت: تمام کسانی که رشد کردند مدیون متخصصان دانشگاهی و علمی و دیگر متخصصانی هستند که در شرایط تحریم و فشار اقتصادی، پشت آن ها بودند و این افراد نباید خودشان را استثناء و بزرگ تر از بقیه ببینند.

  برادران در خصوص توجه به مسئولیت های اجتماعی در صنعت نیز گفت: مدیران باید در کنار فعالیت های اقتصادی، نسبت به مسائل دیگر از جمله مسئولیت های اجتماعی خود نیز توجه کرده و فعالیت ویژه ای انجام دهند.

  معاون صنایع عمومی وزارت صمت با بیان اینکه یکی از بحث های جدی ما در حوزه صنعت، سرمایه گذاری های جدید خواهد بود اظهار داشت: باتوجه به کهنه شدن صنایع نساجی و حف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید به آینده نقطه اشتراک ما خواهد بود

امید به آینده نقطه اشتراک ما خواهد بود