مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 17:402023-11-27سياسي

سند راهبردی 5 ساله پیشرفت مازندران در انتظار حمایت مسوولان


فرمانده سپاه کربلای مازندران از تدوین سند راهبردی پنج ساله پیشرفت استان خبر داد و گفت: در این کتاب با تکیه بر روش های علمی با توجه به مسائل زیست بوم استان راهکارهای مناسب ارائه می شود و مسوولان باید از تفکر ایده های این گروه های اندیشه ورز حمایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سردار سیاوش مسلمی بعدازظهر امروز دوشنبه ششم آذر ماه در همایش نخبگان بسیجی استان باعنوان طلایه داران پیشرفت، عزت و افتخار که در مجتمع اهل بیت (ع) شهرستان ساری برگزار شد، اظهار کرد: بسیج به عنوان مایه حیات سپاه در خدمت این مجموعه به انجام ماموریت می پردازد که هدف ما نهادینه کردن تفکر بسیجی و تقویت روحیه بسیجی در جامعه است.

وی با اشاره به اهمیت و دستاورد گروه های اندیشه ورز گفت: با همت 250 اساتید بسیجی سند راهبردی پنج ساله پیشرفت استان مازندران تدوین شد که در این کتاب با تکیه بر روش های علمی با توجه به مسائل زیست بوم استان راهکارهای مناسب ارائه می شود که مسوولان باید از تفکر ایده های این گروه های اندیشه ورز حمایت کنند.

مسلمی گفت: هدف سپاه و بسیج کمک به دولت در انجام وظایفشان است و اگر در اداره یا نهادی کاستی یا ناامیدی دیده می شود نشان دهنده آن است که از تفکرات و روحیه بسیجی بهره مند نشدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند راهبردی 5 ساله پیشرفت مازندران در انتظار حمایت مسوولان

سند راهبردی 5 ساله پیشرفت مازندران در انتظار حمایت مسوولان