مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 07:302023-12-13اقتصادي

«عسل» همدان نیازمند برندسازی


شهرستان کبودراهنگ سرزمین غارهای شگفت انگیز، رتبه نخست بیشترین تعداد چشمه های ثبت شده در ایران را به خود اختصاص داده و رتبه اول استان در جذب گردشگر را دارد.

- ایسنا/همدان شهرستان کبودراهنگ سرزمین غارهای شگفت انگیز، رتبه نخست بیشترین تعداد چشمه های ثبت شده در ایران را به خود اختصاص داده و رتبه اول استان در جذب گردشگر را دارد.

این شهرستان به عنوان وسیع ترین شهرستان استان همدان به علت موقعیت جغرافیایی، کشاورزی و صنعت از مهمترین شهرستان های استان محسوب می شود.

در حال حاضر کبودراهنگ یکی از شهرستان هایی است که به علت داشتن اراضی و مراتع وسیع ظرفیت بسیار مناسبی در توسعه هر چه بیشتر صنعت پرورش زنبورعسل دارد و به طور قطع توجه ویژه به این حوزه از نقش مؤثری در افزایش تولید عسل و اشتغال و درآمد اقتصادی پایدار برای این شهرستان و حتی استان خواهد داشت.

چندی پیش فرماندار کبودراهنگ در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان از وجود 90 هزار هکتار اراضی و منابع بکر و مستعد برای صنعت زنبورداری در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در شهرستان کبودراهنگ 90 هزار هکتار منابع و اراضی بکر با گونه های مختلف گیاهی برای صنعت پرورش زنبورداری وجود دارد و این شهرستان برای رونق هر چه بیشتر این صنعت مساعد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عسل» همدان نیازمند برندسازی

«عسل» همدان نیازمند برندسازی