مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-13سياسي

پویش یلدای مهربانی به یاری نیازمندان خراسان شمالی می آید


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی با اشاره به فرارسیدن شب یلدا گفت: پویش یلدای مهربانی به یاری نیازمندان استان می آید.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی با اشاره به فرارسیدن شب یلدا گفت: پویش یلدای مهربانی به یاری نیازمندان استان می آید.

مجید الهی راد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: این پویش با هدف جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی هم استانی ها برای تامین بخشی از نیازهای معیشتی نیازمندان از جمله میوه، آجیل و شیرینی برای توزیع بین افراد نیازمند تحت پوشش این نهاد در شب یلدا در حال برگزاری است.

وی افزود: خیران و مردم نوع دوست می توانند کمک های غیرنقدی خود اعم از میوه و شیرینی را به این اداره کل یا مراکز نیکوکاری تحویل دهند تا افراد نیازمند در شادی های شب یلدا سهیم باشند.

الهی راد ادامه داد: نیکوکاران می توانند کمک های نقدی خود را از طریق شماره کارت 0610_5003_9979_6037 و کد دستوری #058*8877 * به دست نیازمندان برسانند.

وی گفت: با هدف کمک به خرید شب یلدای ایتام و نیازمندان تحت حمایت پویش یلدای مهربانی از اواسط آذر ماه شروع شده و تلاش می کنیم کمک های مردمی را جمع آوری کنیم و در فرصت باقی مانده به ایتام و نیازمندان تحویل دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش یلدای مهربانی به یاری نیازمندان خراسان شمالی می آید

پویش یلدای مهربانی به یاری نیازمندان خراسان شمالی می آید