مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 15:102023-12-11بين الملل

فرانسه و آلمان تحریم شهرک نشینان صهیونیست را بررسی می کنند


وزیر امور خارجه فرانسه امروز (دوشنبه) پیش از نشست اتحادیه اروپا گفت که پاریس در حال بررسی اعمال تحریم هایی علیه عوامل صهیونیستی است که در شهرک های غیرقانونی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری در خشونت ها نقش دارند.

- وزیر امور خارجه فرانسه امروز (دوشنبه) پیش از نشست اتحادیه اروپا گفت که پاریس در حال بررسی اعمال تحریم هایی علیه عوامل صهیونیستی است که در شهرک های غیرقانونی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری در خشونت ها نقش دارند.

آلمان هم وعده اقدام مشابهی را داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزرای خارجه اتحادیه اروپا امروز اقدامات احتمالی در واکنش به درگیری رژیم صهیونیستی علیه مقاومت فلسطین را بررسی می کنند که از جمله شامل تحریم امور مالی حماس و ممنوعیت سفر برای شهرک نشینان و عوامل صهیونیستی می شود که مسبب خشونت ها و شهرک سازی ها در کرانه باختری هستند.

کاترین کولونا، وزیر خارجه فرانسه در این رابطه گفت: وضعیت در کرانه باختری ما را نگران کرده است، به ویژه به دلیل موارد خشونت بیش از حد توسط شهرک نشینان افراطی.

فرانسه در هفته های اخیر باب گفت وگو میان اعضای اتحادیه اروپا درباره تحریم های احتمالی اتحادیه اروپا علیه شهرک نشینان صهیونیستی که فلسطینی ها را در کرانه باختری هدف قرار می دهند، گشوده اما این موضوع تاکنون با اجماع مواجه نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرانسه و آلمان تحریم شهرک نشینان صهیونیست را بررسی می کنند

فرانسه و آلمان تحریم شهرک نشینان صهیونیست را بررسی می کنند