مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 09:102023-11-28فرهنگي

بچه زرنگ میلیاردر این روز ها


گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - فاطمه لولاچیان؛ انیمیشن یکی از بهترین راه های ارتباط با کودکان و نوجوانان است به خصوص زمانی که کودکان از سال های اول زندگی به واسطه ی فن آوری های نوین اطلاع رسانی و وسائل ارتباط جمعی، - انیمیشن سینمایی بچه زرنگ، از قوی ترین انیمیشن های ایرانی ست که از لحاظ محتوایی و بصری نمره بالایی را به خود اختصاص می دهد.

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - فاطمه لولاچیان؛ انیمیشن یکی از بهترین راه های ارتباط با کودکان و نوجوانان است به خصوص زمانی که کودکان از سال های اول زندگی به واسطه ی فن آوری های نوین اطلاع رسانی و وسائل ارتباط جمعی، در مسیر امواج گوناگون و پیام های متعدد قرار می گیرند.

انیمیشن ها به جهت داشتن فضای فانتزی و برخورداری از رنگ آمیزی های متنوع مورد توجه قرار گرفته و از جذاب ترین و دوست داشتنی ترین قالب ها برای کودکان و نوجوانان هستند؛ و آنان با ذهن خیال پرداز خود با شخصیت های کارتونی به شدت هم ذات پنداری داشته و خود را جای شخصیت های مختلف آن قرار می دهند.

بچه زرنگ از پنجم مهر ماه در سالن های سینمایی سراسر کشور اکران شده است و به نقل از روابط عمومی پروژه تا 4 آبان ماه یعنی قبل از رسیدن به یک ماه اکران، توانست به فروش 20 میلیارد تومانی و مخاطبی بیشتر از 550 هزار نفر دست یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بچه زرنگ میلیاردر این روز ها

بچه زرنگ میلیاردر این روز ها