مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 11:352023-11-22فرهنگي

مجید واشقانی: مردم تصمیم می گیرند چه کسی را دوست داشته باشند


مجید واشقانی، بازیگر سینما و تلویزیون که در حال حاضر با رئالیتی شو «پدرخوانده» در قاب تلویزیون دیده می شود، معتقد است: «پدرخوانده» با همه نقدهایش یک برند تمام موفق است.

- مجید واشقانی، بازیگر سینما و تلویزیون که در حال حاضر با رئالیتی شو پدرخوانده در قاب تلویزیون دیده می شود، معتقد است: پدرخوانده با همه نقدهایش یک برند تمام موفق است.

او در عین حال نیز به بازخوردهای تندی که از این رئالیتی شو گرفته اشاره می کند و می گوید: تا مدت ها به خاطر رفتن حامد آهنگی فحش و ناسزا خوردم.

فصل دوم پدرخوانده به کارگردانی سعید ابوطالب در حال پخش از شبکه نمایش خانگی است.

نمی دانستیم پدرخوانده موفق می شود یا خیر مجید واشقانی ـ بازیکن پدرخوانده ـ به بهانه پخش این رئالیتی شو در گفت وگویی با ایسنا شرکت کرد و ابتدا در پاسخ به اینکه چه عواملی باعث شد که حضور در مجموعه پدرخوانده را بپذیرد؟ گفت: اگر بخواهیم مجموعه پدرخوانده را ادامه ای بر مجموعه شب های مافیا بدانیم باید بگویم که من جزو اولین گروهی بودم که در این مجموعه حاضر شدیم و قبل از آن هیچ تجربه ای وجود نداشت و همه چیز خیلی گنگ بود.

زمانی که در فصل اول شب های مافیا جلوی دوربین قرار گرفتم و ضبط قسمت اول تمام شد هیچکس هیچ ایده ای نداشت و نمی دانست حاصل کار چه می شود و آیا شب های مافیا برنامه ای موفق م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجید واشقانی: مردم تصمیم می گیرند چه کسی را دوست داشته باشند

مجید واشقانی: مردم تصمیم می گیرند چه کسی را دوست داشته باشند