مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 09:452023-12-05اقتصادي

استقرار 54 اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی گیلان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از استقرار 542 راهدار در قالب 54 اکیپ برای رفع مشکلات راه های گیلان طی زمستان سال جاری خبر داد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از استقرار 542 راهدار در قالب 54 اکیپ برای رفع مشکلات راه های گیلان طی زمستان سال جاری خبر داد.

غلامعلی نیک فهم در گفت وگو با ایسنا، از استقرار راهداران برای رفع مشکلات راه های گیلان طی زمستان سال جاری خبر داد و اظهار کرد: 54 اکیپ در محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند.

وی با بیان اینکه 542 راهدار آماده اجرای طرح زمستانی هستند، تصریح کرد: برنامه ریزی لازم برای راهداری زمستانی در طول راه های حوزه استحفاظی گیلان صورت پذیرفته و 80 دستگاه ماشین آلات سبک و 137 دستگاه ماشین آلات نیمه سنگین و 139 دستگاه سنگین در راهدارخانه های استان مستقر و تجهیز شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از فعالیت 54 پایگاه راهدارخانه در سطح استان خبر داد و عنوان کرد: 10 هزار و 600 تن ماسه و نمک نیز تامین گردیده است.

نیک فهم همکاری و هماهنگی متقابل ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ها در راهداری زمستانی، به ویژه اجرای راهداری زمستانی بدون مرز را محور سخنان خود قرار داد و تاکید کرد: این تعامل دو سویه میان ادارات راهداری شهرستان ها در زمینه هایی نظیر با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 54 اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی گیلان

استقرار 54 اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی گیلان