مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 09:052023-12-07سياسي

حل مشکلات کشور در گرو گفتمان سازی در دانشگاه ها است


تغییر الگوهای حکمرانی در حوزه های مختلف ضروری است و تنها جایگاهی که می تواند در ارائه شیوه های نوین حکمرانی و حل مشکلات کشور موثر باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، سیدحامد عاملی در نشست پرسش وپاسخ صمیمی و بی واسطه با دانشجویان دانشگاه های استان به مناسبت روز دانشجو اظهار کرد: دانشجویان در یافتن راهکارهای جدید و پیدا کردن مسیرهای نو برای حل مسائل می توانند نقش داشته باشند و در این راستا از اقدامات و برنامه های دانشگاهیان و دانشجویان استقبال می شود.

وی با اشاره به اثرگذاری تفکر امروز دانشجویان را در رفتار و فرهنگ 10 سال آینده، افزود: دانشگاه می تواند در سرنوشت جامعه تأثیرگذار باشد و دانشجویان نیز با بیان مطالبه و مسائل در راستای رفع و حل آن گام برمی دارند.

استاندار اردبیل با بیان اهمیت ارائه گفتمان برای حل مشکلات جامعه، ادامه داد: رسالت دانشگاه ها ایجاد گفتمان در جامعه بوده و با تشکیل این گفتمان تمامی دولت ها نیز در چارچوبی مشخص در راستای پیشرفت گام برمی دارند.

ضرورت تغییر الگوهای حکمرانی در حوزه های مختلف مدیریتی عاملی با اشاره به نیاز جامعه به شیوه های نوین حکمرانی، بیان کرد: تنها جایگاهی که می تواند در ارائه شیوه های نوین حکمرانی تأثیرگذار باشد، دانشگاه است و باید تلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات کشور در گرو گفتمان سازی در دانشگاه ها است

حل مشکلات کشور در گرو گفتمان سازی در دانشگاه ها است