مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 00:002023-11-25سياسي

گرایشات سیاسی در تصمیمات هیات های اجرایی قزوین تاثیر نداشتند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: هیات های اجرایی همه تلاش خود را کرده اند تا امور در چارچوب قوانین و ضوابط انجام وظیفه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، عباس کاظمی در نشست تخصصی فعالان رسانه ای جبهه انقلاب که شامگاه شنبه به همت سازمان بسیج رسانه و روابط عمومی سپاه استان قزوین و با حضور سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان برگزار شد ، اظهار کرد: با وجود حجم زیاد کارهای انجام شده توسط دولت، به نظر می رسد در بیان عملکردها دچار نقصان است و این خلاء بایستی توسط رسانه های دلسوز جبران شود.

وی افزود: در این عرصه حرف های جدی داریم و سعی می کنیم از نظر همه افراد صاحب نظر استفاده شود و مدیران هم باید همراهی کنند تا در انتشار روایت اول در رسانه های داخلی پیشگام باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین تصریح کرد: در ارزیابی ها باید انصاف را رعایت کنیم و متهم کردن یک طرف منطقی نیست و می توان بررسی کرد که آیا مسائل ایجاد شده فقط سهم دولت است و رسانه ها نقشی ندارند و همه ارگان ها کار خود را درست انجام داده اند یا نه و این روند را واکاوی کنیم و با نگاه اصلاحی برای بهبود شرایط همت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرایشات سیاسی در تصمیمات هیات های اجرایی قزوین تاثیر نداشتند

گرایشات سیاسی در تصمیمات هیات های اجرایی قزوین تاثیر نداشتند