مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 11:102023-12-01ورزشي

واکنش نرم فدراسیون فوتبال به قمه کشی و اوباش


طی روزهای گذشته فوتبال پایه کشور شاهد فجایع عجییی بود که پای اراذل اوباش و چاقوکشی را به زمین مسابقه کشید -  فدراسیون فوتبال به درگیری و قمه کشی در مسابقات امیدهای کشور واکنش نشان داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ هنوز چند روز از درگیری خونین و عجیب در مسابقات جوانان استان فارس نمی گذرد که یک جنجال چاله میدانی دیگر در فوتبال رده امیدها رخ داده است.

فدراسیون فوتبال برخورد قاطعی با این بی اخلاقی ها نداشته است و حالا به دفعات در حال تکرار است، آنهم در رده های پایه که باید محل آموزش اخلاق به بازیکنان باشد.

حالا باید منتظر رسیدن نسلی پر از پرخاش و دعوا در لیگ های بالاتر باشیم.

طی روزهای گذشته فوتبال پایه کشور شاهد فجایع عجییی بود که پای اراذل اوباش و چاقوکشی را به زمین مسابقه کشید، حالا سایت رسمی فدراسیون در واکنش به این اتفاقات در گزارشی نوشت:  حسب گزارش مقام رسمی در خصوص بازی بین تیمهای گل گهر سیرجان و فجرسپاسی از سری مسابقات لیگ برتر امیدهای فوتبال کشور که در تاریخ 1402/09/09 برگزار شد که تخلفی از سوی تماشاگران تیم گل گهرسیرجان منعکس گردیده و از آنجایی که تخلف حادث شده با توجه به نوع آن که عبارت از عدم رعایت ماده 71 مقررات انضباطی مبنی بر اظهارات علیه داور مسابقه در خور صدور قرار دستور موقت می باشد لذا به استناد ماده 100 مقرات انضباط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش نرم فدراسیون فوتبال به قمه کشی و اوباش

واکنش نرم فدراسیون فوتبال به قمه کشی و اوباش