مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 00:452023-11-28فرهنگي

از بدرقه 2 بازیگر تا نگرانی از دسترسی قاچاقچیان


خاکسپاری بیتا فرهی، مراسم بدرقه پیکر پروانه معصومی، دو جایزه بین المللی برای سینمای ایران، راهیابی دو اثر ایرانی به جشنواره انیمیشن هند، جزییات دستور رییس جمهور برای رفع مشکلات معیشتی کتابداران، - اجرایی از وحید تاج و تنبورنوازان، آغاز نمایشگاه شهر سوخته اسطوره ای که تاریخ شد ، نگرانی از پله گذاری در یک کوه و شناسایی هویت پیکرهای هشت شهید مدافع حرم از اخبار فرهنگی هنری 7 آذرماه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز سه شنبه 7 آذرماه، پیکر در پیام هایی درگذشت پروانه معصومی را تسلیت گفتند.

بیشتر بخوانید: دو جایزه برای سینمای ایران راهیابی دو اثر ایرانی به جشنواره انیمیشن هند چهل و سومین جشنواره فیلم های ورزشی Paladino d Oro در پالرمو ایتالیا با اعطای شد.

جزییات دستور رییس جمهور برای رفع مشکلات معیشتی کتابداران ضمن این که روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد در پی پیگیری های وزیر ارشاد برای رفع برخی مشکلات معیشتی کتابداران، با دستور رییس جمهور سازمان برنامه و بودجه کشور ملزم به اختصاص اعتبار برای رفع مشکلات معیشتی کتابداران شد.

وحید تاج و تنبورنوازان اشعاری از مولانا را اجرا می کنند همچنین قرار است گروه تنبورنوازان طرز به خوانندگی وحید تاج و آهنگسازی فرشید کاکاوند، هفته آینده در سالن فرهنگسرای ارسباران روی صحنه بروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بدرقه 2 بازیگر تا نگرانی از دسترسی قاچاقچیان

از بدرقه 2 بازیگر تا نگرانی از دسترسی قاچاقچیان