مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 14:452023-12-13سياسي

برخورد با فساد با جدیت در ابهر دنبال می شود


یکی از مباحثی که در این شهرستان با جدیت دنبال می شود، مبارزه با فساد است که در این زمینه با چند مورد برخورد جدی شده است.

- ایسنا/زنجان فرماندار ابهر گفت: یکی از مباحثی که در این شهرستان با جدیت دنبال می شود، مبارزه با فساد است که در این زمینه با چند مورد برخورد جدی شده است.

احمد ذوالقدر امروز (چهارشنبه، 22 آذر ماه) در جلسه شورای اداری شهرستان ابهر با اشاره به جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و فلسطین، اظهار کرد: وظیفه تک تک ما این است که در رابطه با این جنایت ها ساکت ننشینیم و روشنگری کنیم، همچنین اجازه عادی شدن این موضوع را ندهیم.

وی با اشاره به برگزاری اجلاس سراسری نماز در استان، بیان کرد: همه مسؤولان در هر سطحی مکلفند در زمینه نماز وقت بگذارند و کوتاهی از هیچ مدیری در حوزه ترویج فرهنگ نماز و اقامه آن در شهرستان قابل قبول نیست.

فرماندار ابهر به موضوع جهاد تبیین و ضروت توجه به این امر اشاره کرد و گفت: یکی از موضوع هایی که در جهاد تبیین باید مورد توجه جدی قرار گیرد، بیان عملکردها توسط مسؤولان است، چون ثمره اصلی این کار امیدآفرینی در جامعه است.

وی با اشاره به سفر رییس جمهوری به این استان، اظهار کرد: دو پروژه مهم که در سفر رییس جمهوری به زنجان افتتاح می شود در ابهر قرار دارد؛ یکی از این پروژه ها، گلخانه وحدت هیدج و دیگری فو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با فساد با جدیت در ابهر دنبال می شود

برخورد با فساد با جدیت در ابهر دنبال می شود