مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 17:252023-11-27سياسي

راه اندازی مرکز رشد دانشگاه صنعتی قوچان توسط قرارگاه علمی پژوهشی بسیج


مرکز رشد شهید محمدهادی ذوالفقاری توسط قرارگاه علمی پژوهشی سازمان بسیج به منظور حمایت از نخبگان بسیجی در دانشگاه صنعتی قوچان راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، علی زرقانی صبح امروز در آیین افتتاح مرکز رشد دانشگاه صنعتی قوچان اظهار کرد: مرکز رشد شهید محمدهادی ذوالفقاری به منظور حمایت از نخبگان بسیجی و محصولات فناورانه و بهره مندی از پتانسیل علمی بسیجیان در دانشگاه صنعتی این شهرستان افتتاح شد.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان بابیان اینکه قرارگاه علمی پژوهشی سپاه ناحیه قوچان به دنبال حمایت از ظرفیت نخبگانی در این شهرستان است، افزود: این مرکز رشد می خواهد از شرکت های دانش بنیان نوپا حمایت کرده و به محصولات دانش بنیان در راستای تجاری سازی و اعطای تسهیلات کمک کند.

وی مرکز رشد شهید هادی ذوالفقاری را یک ظرفیت و پتانسیل بالفعل برای نخبگان بسیجی دانست و خاطرنشان کرد: فضایی در دانشگاه صنعتی قوچان برای این منظور پیش بینی شده تا نقطه اتصالی میان دانشجویان، مراکز علمی و.

با قرارگاه علمی پژوهشی سپاه به منظور حمایت های علمی باشد.

زرقانی تأکید کرد: مرکز رشد شهید محمدهادی ذوالفقاری از ظرفیت های نخبگانی و دانش بنیان در سطوح داخلی و استانی حمایت می کند و قطعاً امکان توسعه برای تعاملات بیشتر این مرکز وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز رشد دانشگاه صنعتی قوچان توسط قرارگاه علمی پژوهشی بسیج

راه اندازی مرکز رشد دانشگاه صنعتی قوچان توسط قرارگاه علمی پژوهشی بسیج