مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 15:052023-12-07سياسي

استاندار کردستان: دانشجو روح همیشه بیدار و چشم بینای جامعه است


دانشجو روح همیشه بیدار، چشم بینا جامعه و امید آینده کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در تالار مولوی دانشگاه کردستان، با بیان اینکه همه مردم امیدوار به آینده ای هستند که با دستان پر توان دانشجویان ساخته می شود، اظهار داشت: دانشجو روح همیشه بیدار، چشم بینا جامعه و امید آینده کشور است.

وی با بیان اینکه استان کردستان مملو از ظرفیت های ویژه است، ابراز امیدواری کرد: فرزندان برومند این استان آینده ای شکوفا و پررونق تر را رقم بزنند.

زارعی کوشا خاطرنشان کرد: همواره سعی کرده ایم که برچسب استان محروم از استان پرظرفیت و توانمند کردستان برداشته شود و این رخ نمی دهد مگر با جذب نگاه مسوولان عالی کشور، لذا راهی برای پیشرفت نداریم جز اینکه بر ظرفیت های این استان و استعدادها و ظرفی ها و نیروی انسانی آن متمرکز شویم.

  وی تصریح کرد: امروز با افتخار می گوییم، در دو سال گذشته این نگاه ویژه را از دولتمردان جذب کرده ایم و افزایش بودجه ها از نشان این نگاه دارد.

  استاندار کردستان افزود: عملکرد عمرانی استان در سال 1399، چهار هزار و 260 میلیارد ریال بود که سال گذشته به 62 هزار میلیارد ریال افزایش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کردستان: دانشجو روح همیشه بیدار و چشم بینای جامعه است

استاندار کردستان: دانشجو روح همیشه بیدار و چشم بینای جامعه است