مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 14:152023-11-26سياسي

هرکس دغدغه رفع مشکل مردم دارد، بسیجی است


فرمانده سپاه کازرون با یادآوری منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص بسیج تأکید کرد: هرکس در هر لباس و یا مقامی که دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشد و به مردم خدمت کند، - ایسنا/فارس فرمانده سپاه کازرون با یادآوری منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص بسیج تأکید کرد: هرکس در هر لباس و یا مقامی که دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشد و به مردم خدمت کند، بسیجی است.

حسین حیاتی امروز، 5 آذرماه در یادواره شهدای شهرداری کازرون گفت: اولین بسیجی عالم امیرالمؤمنین (ع) است چرا که بر نفس خود غلبه و زندگی اش را فدای اسلام کرد و در طول تاریخ شخصیت های برجسته این چنینی داشته و داریم.

وی با بیان اینکه هرکس در هر لباس و یا مقامی که دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشد و به مردم خدمت کند، بسیجی است، افزود: انقلاب اسلامی با روحیه بسیجی، خودسازی، توکل بر خدا و با الگوی قرار دادن معصومین(ع) با پیروی از مقام معظم رهبری همچنان ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه کازرون در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه به فرموده مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: امروز دشمن در جنگ ترکیبی تلاش دارد، فرهنگ ولایت مداری و روحیه شهادت طلبی را از ملت ایران بگیرد در صورتی که این فرهنگ شهادت طلبی و ولایت مداری باعث سربلندی کشور شده است و ما باید هر روز به شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرکس دغدغه رفع مشکل مردم دارد، بسیجی است

هرکس دغدغه رفع مشکل مردم دارد، بسیجی است