مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 10:252023-11-22سياسي

شماره جدید سوره درباره «جمهوری اسلامی فلسطین» صحبت می کند


شماره های ششم و هفتم ماهنامه سوره به سردبیری سیدعلی سیدان با محوریت اتفاقات اخیر منطقه و عملیات طوفان الاقصی به روی کیوسک روزنامه ها می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه اندیشه خبرگزای فارس، فروش شماره های ششم و هفتم ماهنامه سوره به سردبیری سیدعلی سیدان با محوریت اتفاقات اخیر منطقه و عملیات طوفان الاقصی آغاز شد.

در این شماره می خوانید: ـ  جمهوری اسلامی فلسطین، راه حل مسئلهٔ فلسطین چیست؟ به قلم سیدعلی سیدان ـ بسیجی در معرکه، روایتی از چهار بسیجی در بلوای 1401، به قلم سجاد صفار هرندی ـ لحظه به لحظه، مقاومت برای ندیدن حزب اللهی دشوارتر می شود، به قلم سید جواد طاهایی ـ  آوردگاه نیروهای مسلمان و سکولار، گفتارهایی برای شناخت صحنهٔ نزاع در بلوای 1401 از استاد طاهرزاده، محمدرضا قائمی نیک، رقیه فاضل، میثم مهدیار و میثم ظهوریان ـ انسان بسیجی؛ حامل رنج و معنا ، گفت و گو با مجتبی عرب دربارهٔ نحوهٔ حضور بسیجی در بلوا ـ 72تن فدای ایران قوی، شناخت نامه ای برای شهدای امنیت و اقتدار ایران در بلوای 1401، به قلم سهیل حجتی ـ سکولاریسم مقدس و خشونت صهیونیستی، چرا موضع سکولار در برابر اسراییل و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، موجد خشونتی جدید در منطقه است؟ از محمدرضا قائمی نیک ـ پدیده ای به نام انسان فلسطینی ، نوشته محسن فایضی ـ خون آگاهی می آو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شماره جدید سوره درباره «جمهوری اسلامی فلسطین» صحبت می کند

شماره جدید سوره درباره «جمهوری اسلامی فلسطین» صحبت می کند