مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-18دانش

آزادی 12 زندانی غیر عمد یزدی در ایام فاطمیه


مدیر کل زندان ها و نایب رییس هیئت امنای ستاد مردمی دیه استان یزد از آزادی تعداد 12 مددجو جرائم غیرعمد دیه استان یزد به مناسبت ایام فاطمیه خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر کل زندان ها و نایب رییس هیئت امنای ستاد مردمی دیه استان یزد از آزادی تعداد 12 مددجو جرائم غیرعمد دیه استان یزد به مناسبت ایام فاطمیه خبر داد.

رضا مقبلی ضمن اعلام این خبر گفت: به همت ستاد دیه استان و کمک های نیکوکاران در ایام فاطمیه تعداد 12 مددجو جرائم غیر عمد از زندانهای استان آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

وی گفت: رقم بدهی این زندانیان 217 میلیارد و 607 میلیون ریال بود که با قبولی دادخواست اعسار، اخذ گذشت رضایت مندانه از شکات و آورده محکومین مبلغ 195میلیارد و 457 میلیون ریال از این مبلغ تامین و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد مردمی شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک های عامل مبلغ 22 میلیارد و 150 میلیون ریال به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این 12 نفر و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده فراهم شد.

مقلبی با تشریح نوع محکومیت این مددجویان، گفت: از این تعداد آزاد شده، تعداد هشت مددجو مربوط به محکومین مالی، تعداد سه محکوم مربوط به پرداخت مهریه و تعداد یک محکوم مربوط به پرداخت نفقه بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 12 زندانی غیر عمد یزدی در ایام فاطمیه

آزادی 12 زندانی غیر عمد یزدی در ایام فاطمیه