مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 12:452023-12-21سياسي

ضرب الاجل 15 روزه دادستان برای جمع آوری دستگاه های خودپرداز غیرنقدی


دادستان مرکز استان اردبیل با حضور در یکی از مجتمع های پزشکان اردبیل که با محوریت بررسی گزارش های واصله از فرار مالیاتی صورت گرفت، دستور جمع آوری دستگاه خودپرداز غیرنقدی واگذار شده توسط یکی از موسسات مالی را صادر کرد.

- ایسنا/اردبیل دادستان مرکز استان اردبیل با حضور در یکی از مجتمع های پزشکان اردبیل که با محوریت بررسی گزارش های واصله از فرار مالیاتی صورت گرفت، دستور جمع آوری دستگاه خودپرداز غیرنقدی واگذار شده توسط یکی از موسسات مالی را صادر کرد.

جلال آفاقی، 30 آذر با حضور در یکی از مجتمع های پزشکان اردبیل که با محوریت بررسی گزارش های واصله از فرار مالیاتی صورت گرفت، دستور جمع آوری دستگاه خودپرداز غیرنقدی واگذار شده توسط یکی از موسسات مالی را صادر کرد.

وی همچنین با اعطای مهلت 15 روزه به تمامی بانک ها و موسسات مالی استان جهت جمع آوری دستگاه های مذکور، افزود: عدم اقدام در مهلت تعیین شده، موجب تعقیب کیفری و برخورد قضایی خواهد بود.

دادستان مرکز استان اردبیل در این خصوص گفت: گزارش های واصله حاکی از استفاده خارج از ضوابط برخی صنوف از ابزار کیوسک غیرنقدی و انتقال وجوه حاصل از فروش کالا و ارائه خدمات خود به روش کارت به کارت به حساب اشخاص ثالث می باشد که موجبات کتمان درآمد و عدم استفاده از حساب های تجاری برای فعالیت های اقتصادی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل 15 روزه دادستان برای جمع آوری دستگاه های خودپرداز غیرنقدی

ضرب الاجل 15 روزه دادستان برای جمع آوری دستگاه های خودپرداز غیرنقدی