مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 12:552023-12-04اقتصادي

کمپرسورهای سانتریفیوژ ایران ساخت در بازارهای روسیه و بلاروس


یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید کمپرسور سانتریفیوژ شده است که بازدهی بالاتر و در عین حال فونداسیون سبک تر و نیاز به تعمیرات و نگهداری کمتری دارد و توانسته است به بازارهای صنعتی روسیه و بلاروس راه یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمپرسورهای سانتریفیوژ از محصولات پرفروش یکی از شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته است که بازار صادراتی خوبی هم دارد.

این شرکت در زمینه تولید کمپرسورهای سانتریفیوژ با توان 450 کیلووات تا یک مگاوات فعالیت دارد که در سه و چهار طبقه امکان تولید فشارهای 5.

5 تا 13 بار را دارند و ظرفیت هوای ورودی آنها از 3 هزار تا 10 هزار نرمال متر مکعب بر ساعت است.

از دیگر ویژگی های کمپرسورهای تولیدی این شرکت، امکان فشرده سازی هوا تا فشار مورد نظر در محدوده دبی وسیعی است، به طوری که نسبت TURN DOWN برای کمپرسورهای تولیدی این شرکت بین 20 تا 35 درصد است.

برخی از نوآوری هایی که باعث ایجاد پیچیدگی فناوری تولید کمپرسور سانتریفیوژ این شرکت و دانش بنیانی آن می شود، طراحی ایمپلر با توجه به الزامات آیرودینامیکی و روتوردینامیکی، طراحی و تحلیل بیرینگ های ژورنال و تراست و طراحی کیسینگ است.

همچنین، این شرکت کمپرسور سانتریفیوژ Single Shaft را برای بسیاری از کارفرمایان در صنایع پتروشیمی، پالایشگاه، شیمیایی، سیمان، فولاد و صنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمپرسورهای سانتریفیوژ ایران ساخت در بازارهای روسیه و بلاروس

کمپرسورهای سانتریفیوژ ایران ساخت در بازارهای روسیه و بلاروس