مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 14:502023-12-17سياسي

نصف جهان در ماتم حضرت فاطمه(س) به سوگ نشست


در سالروز شهادت ام ابیها، حضرت فاطمه زهرا(س) نصف جهان در غم فراق دخت پیامبر سیاه پوش است و مردم با عزاداری و سوگواری ارادت خود به مادر خوبیها را نشان می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در سالروز شهادت  ام ابیها، حضرت فاطمه زهرا(س)  نصف جهان در غم فراق دخت پیامبر سیاه پوش است و جای جای شهر اصفهان سراسر حزن و اندوه  است و پرچم های سیاه بر سر درب منازل و معابر برافراشته شده است.

مردم مؤمن و دل سوخته اصفهان بیرق های سیاه عزا در خیابان ها و میدان ها افراشته شده است، در خیابان های اصلی شهر نوای نوحه خوانی طنین انداز است و فضای شهر به دیوارنگاره ها و بیرق های سیاه مزین است.

مراسم عزاداری در مساجد و بقاع متبرکه سراسر استان اصفهان برگزار شد و مردم عزادار با حضور در بقاع متبرکه در سوگ شهادت صدیقه طاهره(س) اشک ماتم ریخته و بر سر و سینه زدند.

مردم ولایی اصفهان با برپایی ایستگاه های صلواتی، برگزاری مجالس عزاداری و سوگواری، برپایی دستجات عزاداری در این روز عشق و ارادت خود را به زهرای اطهر(س) و ائمه اطهار(ع) نشان دادند.

همچنین به همین مناسبت مجلس سوگواری با حضور علما، شخصیت ها و قشرهای مختلف مردم به مدت سه روز در دفتر نماینده ولی فقیه در استان اصفهان و امام جمعه اصفهان برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصف جهان در ماتم حضرت فاطمه(س) به سوگ نشست

نصف جهان در ماتم حضرت فاطمه(س) به سوگ نشست