مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 11:212023-12-11اقتصادي

معاون وزیر نفت: زنجیره ارزش صنعت نفت را تا انتها تکمیل می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حمیدرضا زیدی فرد صبح امروز در مراسم در همایش سالانه پژوهش و فناوری شرکت پالایش نفت امام خمینی شازند، اظهار کرد: پالایشگاه شازند یکی از شرکت های که زیرمجموعه نفت بود که تیم خودکفایی در این شرکت راه اندازی شد.

وی تصریح کرد: در زمان راه اندازی تیم خودکفایی تحریم ها شدت پیدا نکرده بود، اما با ایده و تفکری تیم داشت، بحث بومی سازی و تولیدات آغاز و سپس تسری پیدا کرد.

معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری با بیان اینکه بحث بومی سازی صنعت نفت و رهایی از وابستگی یکی از مهمترین دغدغه های رییس جمهور بود که وزیر نفت نیز تأکید موکدی بر آن داشت، ادامه داد: تاکید مقام معظم رهبری بر موضوع دانش بیان کردن صنعت تکلیف ما را دوصد چندان کرد، سال گذشته رهبر معظم در بازدید از یکی از نمایشگاه ها، در غرفه نفت هم حضور داشتند، نکات ویژه ای هم فرمودند و به آن نگاه ویژه ای داشتند که به دنبال آن اقدامات مثبتی در صنعت نفت انجام شد و امروز نتایج آن را مشاهده می کنیم.

زیدی وند با بیان اینکه وزارت نفت برای دومین سال متوالی عنوان بهترین وزارتخانه به دلیل حمایت از شرکت های دانش بنیان را نام گرفته است، ادامه داد: در این دوره سعی کردیم با وزارت علوم ارتباط بیشتری برقرار کنیم از شخص وزیر علوم در این تعاملات حضور داشتند و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر نفت: زنجیره ارزش صنعت نفت را تا انتها تکمیل می کنیم

معاون وزیر نفت: زنجیره ارزش صنعت نفت را تا انتها تکمیل می کنیم