مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 08:402023-11-26اجتماعي

توصیه های معاون وزیر آموزش و پرورش در خصوص روز «بدون کیف و کتاب»


معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش: کتاب درسی به صورت یک سنت بسیار قابل احترام است و معلم باید متوجه شود که کتاب درسی فقط یک ابزار محسوب می شود و این معلم است که باید در جهت کسب شایستگی های پایه در دوره ابتدایی موقعیت یادگیری خلق کند و وابسته به کتاب نباشد.

- توصیه های معاون وزیر آموزش و پرورش در خصوص روز بدون کیف و کتاب معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش: کتاب درسی به صورت یک سنت بسیار قابل احترام است و معلم باید متوجه شود که کتاب درسی فقط یک ابزار محسوب می شود و این معلم است که باید در جهت کسب شایستگی های پایه در دوره ابتدایی موقعیت یادگیری خلق کند و وابسته به کتاب نباشد.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش از تولید محتوای آموزشی برای روز بی کیف و کتاب توسط وزارت آموزش و پرورش خبر داد و تاکید کرد اجرای بی برنامه این روز می تواند مسائلی را در پی داشته باشد؛ از این رو نیاز است معلمان حتما برای روز بدون کیف و کتاب موقعیت یادگیری خلق کنند.

معصومه نجفی پازوکی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه معلمان باید برای روز بی کیف و کتاب طراحی آموزشی درستی داشته باشند، اظهار کرد: اگر برای روز بی کیف و کتاب طراحی آموزشی درستی نباشد، اهداف این روز عملیاتی نمی شود، از این رو باید تلاش و این قضیه را به طور کامل به معلمان منتقل کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های معاون وزیر آموزش و پرورش در خصوص روز «بدون کیف و کتاب»

توصیه های معاون وزیر آموزش و پرورش در خصوص روز «بدون کیف و کتاب»