مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 19:302023-12-19سياسي

طوفان الاقصی آبروی آمریکا و اسراییل را بر باد داد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: عملیات طوفان الاقصی آبروی آمریکا و اسراییل را به باد داد.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: عملیات طوفان الاقصی آبروی آمریکا و اسراییل را به باد داد.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری، عصر امروز (28 آذر) در تجمع اعتراضی مردم شهید پرور کرمانشاه در محکومیت جنایات وحشیانه اسراییل کودک کش و اعلام حمایت از جبهه مقاومت و مردم مظلوم غزه که همزمان با تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام در سپاه ناحیه کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: حضور پرشور مردم در مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام نشان از پرافتخار بودن مسیر شهادت و ضرورت استمرار این مسیر دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: آن روزی که این شهدا مظلومانه و غریبانه توسط رژیم بعث عراق به شهادت رسیدند نمی دانستند که با فداکاری خود نسلی از مبارزان شجاع در دنیا تربیت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه پرورش یافتگان مکتب حاج قاسم امروز آنچنان عرصه را بر رژیم صهیونیستی و آمریکا تنگ کرده اند که آنها ناچارند طعم تلخ شکست را از مبارزان مظلوم غزه بچشند، ادامه داد: مبارزان مظلوم غزه در جریان عملیات طوفان الاقصی آنچنان طوفانی به پا کردند که تمام اعتبار و آبروی آمریکا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان الاقصی آبروی آمریکا و اسراییل را بر باد داد

طوفان الاقصی آبروی آمریکا و اسراییل را بر باد داد